YouTube In-display annoncering

YouTube In display er de videoannoncer, som brugeren kan vælge som “relaterede videoer”, når en video er ved at blive afspillet. Annonceformen er en god måde, hvorpå man nemt fanger sin målgruppe, da brugeren af YouTube allerede er i gang med at se videoer, som relaterer sig til din In display video. In-display- og In-seachannoncering minder til dels om hinanden, da In-seachvideoen blot vises i toppen af brugerens YouTube søgning. Lidt ligesom Google AdWords. Disse to annonceringsformer overlapper hinanden, og kan derfor med fordel benyttes sammen.

Korte videoreklamer til YouTube

Formålet med In-display er at give brugeren, som allerede er interesseret i det emne som din annonce omhandler, en let vej til din In-displayannonce og dit website. Længden på en In-display annonce er typisk 60 – 90 sekunder og skal gerne give brugeren flere information end In-Stream annoncen. En In display annonce kan f.eks. give brugeren en guide til at fjerne rødvinspletter på tøjet eller komme med informationer om, hvordan brugeren booker sin næste ferie til Grækenland.

Youtube in dispaly reklamefilm

In Display

En In-Stream annonce der kan springes over efter 5 sek. eller ses til ende med en længde på 30/40 sek.


SKRIV TIL OS


Nordisk Reklamefilm består af et professionelt team, som er dedikeret til at levere en ny form for service indenfor Youtube branchen.