Bumper Ads på YouTube

Hvad er det?
“Kofanger annoncer” er som navnet antyder den korte del, der nu kan ses før selve bilen/videoerne på YouTube. Det er en ny annonceform, som YouTube lancerede i april 2016, som på godt og ondt kræver en fuld afspilning af en annonce – som kan være din. Det nyeste er, at du ikke kan fjerne “kofangeren”. Du kan ikke springe over på nogen måde, som du eksempelvis kan med InStream annoncen. Til gengæld varer Bumper Ads kun 6 sekunder. Hverken mere eller mindre. YouTube-brugeren skal altså se hele reklamefilmen til ende, inden den valgte video afspilles.

Hvilke muligheder giver det?
Med den ændring i annonceringsmulighederne, følger en ny måde at kommunikere med dine kunder. Den korte længde fungerer rigtig godt som en påmindelse om noget allerede set eller som en teaser til noget, der skal ses. 6 sekunder giver mulighed for brudstykker af en længere sekvens, hvilket betyder, at du kan spare ressourcer ved at producere videomateriale med henblik på at publicere i flere annonceformer.

Til sammenligning med de andre annonceformer på YouTube kan en Bumper Ad på lige vilkår fange dine kunders interesse og linke dem lige det sted hen, du ønsker.

Youtube bumper ads reklamefilm skaber resultater i din online markedsføring

Youtube Bumper ads

Bumper Ads er 6 sek. reklamefilm, der ikke kan springes over.


  • Varighed: 6 sekunder.
  • Kan fravælges: Nej.
  • Visuel placering: I hovedvinduet.
  • Timing: Før den ønskede video.
  • Særlig egenskab: Synergi.

SKRIV TIL OS


Nordisk Reklamefilm består af et professionelt team, som er dedikeret til at levere en ny form for service indenfor Youtube branchen.